Wednesday 15 February 2017

En Manilla Tag som bryllupskort - Størst av alt er kjærligheten

Hei og velkommen kjære venner!

I dag vil jeg vise dere en tag jeg har laget i forbindelse med utfordringen som er i gang på Hjerteboden sin blogg. Denne måneden handler det om kjærlighet, og jeg har laget en tag som man for eksempel kan gi bort til et brudebar.

Forsiden har jeg laget som et collage, ved å klippe og stanse ut og rive forskjellige designpapir fra Maja Design som alle er å få kjøpt i Hjerteboden sin nettbutikk. Jeg har også brukt litt stempling, washitape og annen pynt. Jeg har laget en lomme bak som man enten kan putte et gavekort oppi eller  en pengeseddel, his man foretrekker det.


Her ser du lommen som jeg har laget av Maja Design papir og washitape. Hjertet oppe i høyre hjørne er et stempel fra Rubber Dance. Over lommen er det masse god plass til å skrive noen bevingede ord til mottakeren.

Her følger noen tett på bilder av noen detaljer:

Skriften i bakgrunnen er et stempel fra Rubber Dance, som jeg har stemplet med brun Archival ink. Sommerfuglene er fra Wycianka og kan kjøpes i Hjerteboden sin nettbutikk. Disse  har jeg farget rundt kantene med blå Distress ink.

Hjertet er Resindekor som kan kjøpes i Hjerteboden sin nettbutikk, og blomsten i håret på kvinnen er fra mitt eget stæsj.

Manilla Tagen kan du også få kjøpt i Hjerteboden sin nettbutikk. Her har jeg brukt størrelsen #12.


Dett var dett for denne gang. Håper jeg ga deg inspirasjon til å være med på månedens utfordring hos Hjerteboden. Alt er lov bare det er kjærlighet i det :-)

Tusen takk for at du stakk innom, og kanskje du har tid til å legge igjen en liten hilsen? Det hadde jeg i så fall satt veldig stor pris på.

Sees snart!

Klem, Anita

2 comments:

  1. Så nydelig og romantisk ♥ Kjempefin!
    God idé med en lomme bakpå tagen, det skal jeg jammen huske på til en annen gang! Takk for at du har brukt noen av våre stempler, det er alltid hyggelig å se. Klem til deg :)

    ReplyDelete
  2. Nydelig tag Anita! Ser nye detaljer hver gang eg ser på den. Lomma på baksida var jammen ikkje dum :-) Klem

    ReplyDelete

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥