Monday 15 August 2016

Du fargelegger min verden - En art journal side

Heisann, i dag skriver jeg på norsk igjen for i dag har jeg et lite innlegg for Hjerteboden.

Det er jo som du sikkert kjenner til en utfordring som går over juli og august på Hjerteboden bloggen - Alt er lov. Så dette er mitt bidrag for litt inspirasjon nå som vi har kommet i midten av august og det er bare ca. 2 uker igjen av denne utfordringen:


Denne siden begynte med at jeg kjøpte dette stempelet i Hjerteboden sin nettbutikk og så tenkte jeg....hmmmmmm..... color my world.... ja. Javisst color skal bli.

Whimsy Stamps - Ginger's Giant Art Project
Whimsy Stamps

Så gikk det slag i slag resultatet ble jeg veldig fornøy med.

Her er noen tett på bilder av noen detaljer:






Jeg elsker mine Art Journals. Jeg har 18 stykker (foreløpig)....


.... Noen er ferdig, noen er nesten ferdig og noen er så vidt begynt på. Jeg elsker disse bøkene. Jeg tar alltid med meg en eller to når jeg reiser på tur, for da kan jeg svipse den ut av vesken akkurat når jeg vil, ta frem noen farger, tusjer og lim og så kan jeg sitte og bare kose meg med å tegne, fargelegge og/eller klippe og lime. Det er veldig beroligende og helt i tråd med meditasjon.

Alt det som jeg lager i mine Art Journals kan "overføres" til lerret. Det har jeg faktisk gjort noen ganger. Brukt en eller flere sider i mine Art Journals til inspirasjon for å lage et lerret. Det tenkte jeg å vise deg ved en senere anledning.

Både stempelet, krittusjene, tavlekartongen, re-inkersene, og Micro Glazen som jeg har brukt i denne Art Journal siden kan du kjøpe i Hjerteboden sin nettbutikk. Det er for tiden salg der også nå, så dersom du er rask kan du faktisk gjøre noen gode kupp. Løp og kjøp! :)


Dett var dett for denne gangen. Spørsmål og/eller kommentarer, alt er hjertelig velkomment her hos meg.

Ha en strålende og kreativ dag!

Klem fra Anita


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥